CONDITII RETUR

1. Dacă un produs achiziționat nu va mulțumește 100%, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării Bunului.

Fie trimiți Formularul de reclamatii si sesizari până cel târziu în a 14 zi calendaristică de la data livrării Bunului.

Unele Bunuri au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos. Serviciul 14 de zile drept de retur nu afecteaza in niciun fel dreptul de retragere.

Conditii generale pentru returul Bunurilor vandute de Elindor

  •    Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.
  •    Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  •    Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  •    Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  •    Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.
  •    Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  •    Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  •    Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
  •    Nu se acceptă returul produselor din categoria : masini de tuns, masini de ras, epilatoare, dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

–    Persoanele juridice nu au drept de retur. (Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice)

 

 

2. In cazul returnarii produsului, consumatorul isi poate primi suma de la comerciant în termen de 14 zile de la primirea produsului.B. Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
Profesionistul ramburseaza sumele folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.C. Comerciantul are obligaţia să ramburseze sumele platite de consumator in cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

2.1 Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de retur sa decurga usor:

Returnare online:

  • Completeaza si trimite Formularul de reclamatii si sesizari;
  • După înregistrarea cererii, te vom contacta pentru detaliile si procedura returului.